3 Ağustos 2016 Çarşamba

Tilki Bere

Merhabalar

Malum son zamanların favorisi tilki daha amigurumi olarak öremesemde bere yaptım


Renk uyumuyla devam edeyim Kerime nin özel isteğiyle bu ayracı ördüm çokta sevimli oldu ama şanslı kız tesadüf minicik bi ip buldum buna uygun tam yetti ayarlasam olmazdı sanırım :)  şimdi örgü mevsimim gelsin diye bekliyorum iki tane daha örmem lazım böyle sevimli ayraç .

Konu ayraçtan açılmışken örgü öremeyip oğlum parkta oynarken vakit geçirdim bu güzel kitaplarla :)



Burdada geçek sahibinin kullandığı anı görüyoruz :D :D :D 










4 yorum:

  1. Ellerinize saglik..Cok.hos gorunuyorlar

    YanıtlaSil
  2. ne güzel şeyler örmüşsünüz,,
    bende beklerim...

    www.blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim fırsat bulup yazabilsem devamıda varda işte :) :)

      Sil