28 Temmuz 2016 Perşembe

Kuzucuk ve Arkadaş

Merhabalar

Uzun bi ara verdim yazmaya sadece örgü paylaşmamdan sanırım yazmak için pek bişey bulamıyorum son zamanlarda malum yaz geldi örgüler birazda olsa rafa kalktı elim boş durmadım tabi ama buraya gelemedim :)

son yaptıklarımı topluca bi gösterip kaçayım instagramda daha aktifim ordan takip edebilirsiniz efenimm :) :)





Bu sevimli çifti yeni doğacak bi bebek için yaptım yanınada ufak bi hediye iliştirdim şu sevimli civcivde benden hadiye olsun istedim ama çok beğenmişler ve doğumda hastanede dağıtmak için 50 adet istediler olur dedim ama sınavlar araya girince birazcık uzasada zamanında yetiştirdim şükür 




Toplu halleri ne kadarda güzel değilmi gece gündüz örmekten baya bi zorlansamda bu hallerinin görünce bırakmak çok zordu :) :)  şimdilerde yine bi 20 adet yapıyorum heryer cikcik heryer sarı oldu gözümde hihihihi






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder