27 Ekim 2014 Pazartesi

Korsan ve Deniz Kızı

Merhabalar...







Korsan ve Deniz kızıyla tanıştırayım sizleri ... Korsanı amigurumiye yeni başlayan bi arkadaşım ördü ben ufak tefek düzeltmelerini yaptım çokta beğendim :) 

Deniz kızı çok çok özel bi arkadaşıma sevgili Nihan Amigurumi Cenneti doğum günü için özel tasarladım . Yaparken çokta heyecanlandım beğenir beğenmez derken eline ulaştı beğendim dedi ama bilmem artık :P  Kerime sağolsun çok büyük yardımları oldu yaparken gizli gizli kulis yaptık Nihancığım kusura bakma canım senden gizli iş çevirdik :D Büyük bi heyecanla hazırlandık bu doğum gününe yine Doğum Günün Kutlu olsun canım benim sağlık mutlu huzurlu yıllar yaşlar senin olsun öpüldün... :D :D :D

4 yorum:

  1. hahah gizli bir kulis çevirdim :D merdinev altı kaçak görüşme değil miydi o :D
    senin de zübeydenin de ellerinize sağlık ikisi de çok güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah hepsi aynı gizli olduğu kesin :D :D nihan bizi affet :D

      Sil
  2. ellerine sağlık ayşeemmm beğenmemmmı bayıldım ve baş köşemde duruyor :) : ) benden habersiz örgütlendiniz seneyeki doğum günümede istiyorum :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha ayırma baş ucundan :D :D hahaha seneyde yaparız kızzz ne demek :D

      Sil