13 Kasım 2013 Çarşamba

Kokoş Köpekçik :)



Merhabalar :)

Nihanla namı değer Amigurumi cenneti yle birlikte yaptığımız kokoşmu kokoş şirinmi şirin bu köpecik tam bi biblo oldu.  Uyarı ! nihanla kesinlikle çocukların eline verilmicek bi oyuncak olduğuna karar verdik :)

Orjinal köpecikler Wan Crochet 'in yaptıkları yani burda biz bunlara bakarak yaptık.


Tüylendirme açısından pek benzemedi çünkü onun kullandığı aparat maalesef bizde yok sağolsun yardımcı olmaya çalıştı ama biz öyle bi aparat bulamayız sanırım. Denemeye devam :)


Son şeklide böyle, saçlarını şekillendirmek çok eğlenceli oldu. Tv ünitesinde yerinide aldı. Demiştim ama biblo gibi diye hihihi


Buda Nihan'ın yaptığından sadece bi görüntü daha fazlası için  blogundan ve face sayfasından bakabilrisiniz .


İyi günler :)



13 yorum:

  1. ellerine sağlık ayşecim çok şeker olmuş gerçekten

    YanıtlaSil
  2. ayşe kız ben blog açısından acemiyim hatta abzen br bloğum olduğunu bile unutuyorum şu link yerine yazı ve isim yazmayı bana bi öğret kız ben hep link veriyorum oda yazıda bozukluk yapıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senmi acemisin kız ben daha çok yeniyim :) bende bilmiyodum şimdiye kadar tesadüf yazarken bi deniyeyim dedim oldu öğretirim tabi ne demek :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım döktürmüşsünüz Nihanla :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim. Sayfanız çok keyifli bayıldım herşeye. Size uğur getirsin inşallah. Ellerinize ve emeklerinize sağlık. Sizi izlemeye aldım bu arada. Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Tekrar görüşmeyi diliyorum,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim sayfamı beğenmeniz beni çok mutlu etti :) Tekrar görüşmeyi çok isterim iyi günler :)

      Sil
  5. ellerine sağlık canım çok şirin olmuş köpüşün, orjinalinden ayrı bir havası olmuş :))

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş bayıldım :)) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Oi Ayse , estou convidando as amigas blogueiraspara fazer uma visita ao meu blog e curtir meu face, se fizer isso vou ficar muito agradecida, bjs Shirley!
    http://pepetosarteemcroche.blogspot.com.br/

    YanıtlaSil